TÈCNIQUES D’ESTUDI I SEGUIMENT PER A LA CONSERVACIÓ DE LA BIODIVERSITAT ANIMAL.
Conèixer tècniques de cens i aplicació de les mateixes. El curs “TÈCNIQUES D'ESTUDI I SEGUIMENT PER A LA CONSERVACIÓ DE LA BIODIVERSITAT ANIMAL” es presenta per tercer any consecutiu, amb canvis respecte a edicions anteriors. Creiem necessari ampliar les sessions pràctiques, és per açò que, es faran dues jornades més de camp per a cercar rastres/petjades de mamífers, així com manejar tecnologia per a censar ratapinyades, i el tractament posterior de les dades amb programes específics. És de gran rellevància la defensa de la naturalesa avui dia, però per a açò, es necessita de coneixements que ajuden a conservar la nostra [...]
MINDFULNESS EN LA GESTIÓ DEL DOLOR
El dolor és el símptoma més freqüent en l'espècie humana, havent-li acompanyat des del principi dels temps. El dolor es considera, també, una de les experiències més *incapacitantes i que major sofriment comporten. Aquesta càrrega emocional negativa freqüentment associada al dolor, explica que el dolor és molt més que un símptoma de malaltia, ja que a més de venir acompanyat d'emocions, generalment negatives, ve també amb una narrativa personal que ho interpreta i li dóna sentit, modificant, fins i tot, la visió que tenim de nosaltres mateixos. En un plànol més específic, pensant en persones amb dolor crònic (o amb [...]
AUTOCOACHING. DESENVOLUPAMENT PERSONAL, APODERAMENT I CANVI
El Curs "*Autocoaching. Desenvolupament personal, apoderament i canvi” tracta en la seua TEMÀTICA de l'evolució i desenvolupament de l'alumne com a persona i de la seua capacitat de canvi. En un primer nivell d'introspecció, intenta conduir a l'alumne al seu propi autoconeixement,sensibilitzant-ho en les seues creences i emocions, perquè puga descobrir els seus límits i potencialitats. En un segon nivell de reflexió, l'alumne es converteix en protagonista de la seua pròpia vida, situant-se enfront de si mateix i als altres. Tot açò li ajuda a elevar el seu grau de *autopercepción. Finalment, l'alumne acaba dissenyant el seu propi guió de [...]
AMARGANT-NOS LA VIDA QUE ÉS GERUNDI
Emoció i cognició: interaccions i efectes secundaris L'estudi científic de l'emoció ha estat relegat a un segon pla durant bona part del segle XX. No així en el llenguatge del carrer on tothom parla sobre emocions fins al moment en què li preguntes que la definisca. En els últims anys s'ha reprès el seu estudi per la importància que els processos emocionals tenen en la vida quotidiana. Malgrat el que es parla d'ella segueix sent una gran desconeguda no solament per al gran públic sinó per a professionals que directa o indirectament van a haver de gestionar aquestes en la [...]
Taller de introducción a la Opera: Don Carlo
Una invitació a descobrir i conèixer l'art de l'òpera. El present taller, organitzat de forma conjunta pel departament d'Educació del Palau Els Artsde València i el centre associat Alzira- València de la UNED, és una invitació a descobrir i conèixer l'art de l'òpera, explorar aqueixa idea d'obra d'art total - la “Gesamtkunstwerk” - que compendia música i teatre, poesia i cant, dansa i arts visuals, tot açò a partir d'una aproximació a l'òpera Don Carlo de Giuseppe Verdi i la seua posada en relació amb el drama Don Carlos (Dom Karlos, Infant von Spanien,en la seua versió original) de Friedrich Schiller, en què es basa el llibret. El taller es desenvoluparà íntegrament en els diferents espais de l'edifici [...]
IX UNED-Sènior Xàtiva: acte d’obertura del curs 2017/2018
El dimarts 24 d'octubre a les 20:00 h va tenir lloc en la Casa de la Cultura de Xàtiva l'acte d'obertura del curs UNED-Sènior 2017/18 presidit per Mª Acracia Núñez, Vicerectora Adjunta d'Extensió Universitària i Cursos d'Estiu de la UNED. La cita va comptar amb la presència de les autoritats locals junt a la direcció del centre Alzira-València: Roger Cerdà, alcalde de Xàtiva i Amor Amorós, regidora d'Educació, van acompanyar al nostre director, Alejandro Cerdà, i secretari, José David Torres. Durant l'acte es va gaudir de l'actuació del Cor Polifònic Ciutat Xàtiva. La lliçó inaugural La UNED SÈNIOR: història [...]
Retòrica literària i anàlisi del discurs
Del 24 al 25 de novembre de 2017 en el saló d'Actes de la UNED de València El curs es planteja com una reflexió teòric-pràctica entorn de les possibilitats que ofereix avui dia la retòrica per a l'anàlisi del discurs literari des dels seus més diversos vessants: autorial, textual, lectora, transmedia, etc. Des de la multitud de recursos, procediments i perspectives que ofereix la retòrica clàssica a les més modernes aproximacions als mecanismes de persuasió contemporanis, la retòrica es presenta com un dels instruments més complets d'anàlisis i comprensió del text literari de qualsevol època o gènere. Més informació...
Curs: Iniciació a Mindfulness. Conreant l’atenció plena.
Mindfulness és un programa reconegut per ser beneficiós per a un gran ventall de problemes de naturalesa física o psicològica i per tant obert a totes aquelles persones que desitgen millorar el seu benestar físic i mental. Lloc i dates Del 10 a l'11 de novembre de 2017 Espais en els quals es desenvolupa: Aula 1.7 i Aula 1.3 CA UNED Alzira-València - CALME DE VALÈNCIA Més información. Més informació.
Inauguració dels Cursos d’Estiu en la UNED de Gandia
Divendres passat 23 de juny es va presentar en l'ajuntament de la capital de La Safor el curs “Iniciació a l'observació i estudi de les aus” dins de la XVIII edició dels Cursos d'Estiu que la UNED celebra en els seus Centres de tot el país. L'acte va comptar amb la participació de l'alcaldessa de la ciutat, Diana Morant, que va estar acompanyada per Alejandro Cerdá, director del Centre Alzira-Valencia de la UNED; Beatriz Rodrigo, vicerrectora adjunta de Cursos d'Extensió Universitària i Cursos d'Estiu de la UNED; i Francisco Atiénzar, coordinador del curs. Durant la roda de premsa l'alcaldessa va [...]
XXII Congrés Internacional de Tecnologies per a l’Educació i el Coneixement
El Congrés s'emmarca en les activitats del Màster Universitari en Estratègies i Tecnologies per a la funció docent en la societat multicultural i del Màster Universitari en Tractament Educatiu de la diversitat, del Departament de Didàctica, Organització Escolar i Didàctiques Especials de la Facultat d'Educació de la UNED. CARTELL INFORMATIU